Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙ ΜΟΥ


Mια φορά κι έναν καιρό ήταν η πριγκίπησσα Χιονάτη-Ελενα που είχε τα γενέθλιά της.
Η τούρτα της ήθελε να έχει και τους επτά φίλους της, τους νάνους, αλλά και την κακιά
μάγισσα που την κέρασε δηλητηριασμένο μήλο. Πριγκίπησσα χωρίς κορώνα γίνεται?
Ε! βάλαμε και κορώνα και γιόρτασε τα γενέθλιά της με τους φίλους της και έγινε χαμός.
Και ζήσαν αυτοί καλά κι εγώ λίγο στενοχωρημένη που τελείωσε το παραμύθι.
Με τι λόγια να περιγράψω τα συναισθήματα που μου δημιούργησαν αυτά τα ζαχαρένια
πλασματάκια!!!! Ξανάγινα παιδί. Αυτό τα λέει όλα. 
Ηταν ένα από τα ωραιότερα παραμυθοτουρτένια ταξίδια μου. 
'Ελενα  πολύχρονη, σ'ευχαριστώ για το θέμα που επέλεξες και ελπίζω να θυμάμαι να είμαι
παιδί όσες περισσότερες στιγμές μπορώ.
Και όπως λέει και ένα παλιό τραγούδι "Να μείνουμε πάντα παιδιάαααααααα".

ΥΓ: Δεν μπορούσα να διαλέξω ποιές φωτογραφίες να ανεβάσω και έτσι τις ανέβασα όλες, θα βαρεθείτε να βλέπετε χαχαχα























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου